Saturday, September 24, 2011

Selepas Pembedahan Kosmetik


What do you think of my new blog layout? Makin ok dari dulu atau lagi teruk? Sebenarnya rasa sangat geram sebab banner cam tak masuk dengan wallpaper. Nak tukar wallpaper, dah berkenan warna pink ni. Ei. Ei. Kalau boleh aku nak feather bg header ni supaya masuk dengan layout atau guna pensil colour kasi blend skit warna. Ei Ei. Geram!


Gambar tak berkaitan dengan post

Berbalik kepada tajuk tu, jangan buat rajin nak pembedahan kosmetik. Kecuali ada masalah sepert kemalangan ke atau mana-mana sebab yang diluluskan syarak. Mungkin bagi diri sendiri kita tak cantik; mata sepet, kulit tak berapa cerah, hidung tak mancung dll. Tapi kalau ada yang berkenan tu, maknanya kita masih cantik. Hehe. Ayat penyedap hati. But it is true that beauty is subjective. Walau ramai remaja cair pada lelaki korea, saya masih suka lelaki Melayu dan tak nak lelaki Korea. Tapi kan, ada ke lelaki Korea suka saya? Haha.

6 comments:

Ayuni said...

Nadhirah, header cantik dh, cuma wallpaper tukar pink, try guna photoshop, gradient

Nadhirah Ahmad said...

Ayuni: tq for ure cmment. Unfortunately, i dunt have phtoshop

Shafiq said...

header lawa, agak jeles saya di situ. hehe. :-)

Nadhirah Ahmad said...

shafiq: tq.. header tu org lain tlg wat masa dulu. nk wt sdri xmampu lg.

Mohammad Lokman Hakim said...

comelnye header.suke.kartun tu mcm muka awk la =)

Nadhirah Ahmad said...

Lokman: he3. header tu org tlg buat. org yg tlg buat tu pandai

www.NadhirahAhmad.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...