Wednesday, April 20, 2011

Nak kurus ingat joegrimjow


(Bila Ku Tengok, Ku ingat)

Bila saya tengok bayi comel, saya ingat joegrimjow.
Kerana dulu joegrimjow adalah bayi yang comel.

Bila saya tengok kanak-kanak tembam, saya ingat joegrimjow.
Kerana dulu joegrimjow adalah kanak-kanak tembam.

Bila saya tengok dewasa tembam, saya ingat joegrimjow.
Kerana dulu joegrimjow adalah orang dewasa yang tembam.

Bila saya tengok diri saya kurus, saya ingat joegrimjow.
Kerana sekarang joegrimjow adalah orang yang kurus.

Demikian sebuah puisi. Ya, joegrimjow kini kurus. Tak percaya? Okay, saya boldkan. Dia kurus! (tengok gambar)


Belum terlambat untuk anda mengubah hidup anda untuk menjadi orang kurus seperti joegrimjow. Kurus seperti joegrimjow (75kg). Ataupun, kurus seperti saya (43-44kg).

Caranya:

1) Masuk You're the Biggest Loser Asia (sambil2 kurus, dapat glamor sebab masuk tv)
2) Hubungi saya di 013-9714599 jika mahu kurus seperti saya :-)
3) Atau hubungi birthday boy (*man)- joegrimjow a.k.a mohd faridzul asyraf (0169640972)

Apa lagi, mahu kurus/ slim ke tak? Slim seperti saya atau dia ke tak kisahlah. Janji, slim? Tak ada orang nak kutuk. Hairan dengan manusia. Bila baby gemuk kata comel, bila orang dewasa gemuk, satu guni dikutuk. Pe kes?

Sebelum saya terlupa, saya ingin mengucap selamat hari lahir kepada Mohd Faridzul Asyraf. Semoga diberkati umur, dimurahkan rezeki, dan diberi kerjayaan dunia akhirat. Ingin tahu berapa umur dia sekarang, ini formulanya:

Bilangan perkataan "joegrimjow" + bil. perkataan "kurus" = Umur joegrimjow

AMARAN: tulisan dalam tajuk, dan formula di atas tidak dikira.

Slim adalah kepuasan. Sebab tu joegrimjow sekarang slim. Dan saya pun juga memilih untuk memiliki penampilan yang slim. Jom buat tindakan!


"A dream remains to be a dream, unless an action is taken"




5 comments:

Shafiq said...

22 kan?

Nadhirah Ahmad said...

erk.. Kira betul2.. ad satu tricky skit

Shafiq said...

twenty three! :-)

Nadhirah Ahmad said...

shafiq: Pim-pom! correct!

joegrimjow said...

wahaa
kretip =)

Terima kasih sebab join. Keputusan dah diumumkan. Boleh check kat sini
Nantikan contest dari joegrimjow lagi okeh =)

www.NadhirahAhmad.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...