Monday, April 4, 2011

Mia Sara Comel ABPBH 2010

Saya sangat suka budak Mia Sara Nasuha ini. Comel sangat. Bila Lisa menang, happy nya dia duk tepuk. Baju plak sesuai sangat warna dengan kulit cerah itu. Em, ajar akak nak buat rambut curve kat depan macam Mia tu boleh?

Bila tengok Mia, rasa terubat hati. Sebab mak ayah dia biasa je. Tapi anak hyper-cute-comel. Jadi bagi aku yang biasa2, tak secomel Lisa tu, ada peluang lah nak dapat anak comel macam Mia. Tak comel macam Mia, macam Nina pun ok la. Dan biarlah akhlak itu secomel rupa.

Gambar dari Sensasi Selebriti


6 comments:

Syukri Mohtar said...

ouh..cutenye..

aDa MasA LeBih... said...

comel sgt...pndai post plak tu..heheheh..

Mohammad Lokman Hakim said...

olooo comenye adik mia.blk nnt jgn lupa kirim salam ke mama angkat mia ye (lisa surihani).hahaha....

Nadhirah Ahmad said...

shukri: tula. mia ni susah2 j jd cute

adamasalebih: lisa ajar posing kot..

lokman: aik. bkn i ke mama agkt die..

Mohammad Lokman Hakim said...

u aunty angkat ye.lisa tu bru mama angkat.xnak tnye i sape? i la bakap papa angkat ye.huahahahaha....^_*

kay_are said...

x tengok abp so xtau.. tapi memang r adik mia ni sangat2 cute orang nye.. ^_^

www.NadhirahAhmad.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...