Wednesday, May 26, 2010

Jangan Jadi PEMBUNUH!





Sedih tengok video ni. Teruknya masalah Malaysia. Cuma terfikir, macammana boleh tergamak buang bayi. Dengar baby nangis sebab lapar pun dah rasa kesian. Orang lain yang nak baby, usaha macam2 sebab nak bayi. Yang dapat, senang2 je buang.

Manusia, ada kala buat kesilapan. Tetapi jangan tambahkan kesilapan itu dengan buang bayi yang tak berdosa ni. Cari jalan penyelesaian lain. Dan pintu taubat Allah sentiasa terbuka selagi nyawa tak berada di halkum. Moga kita semua dijauhi dengan bala dan dilindungi Allah. Amin...


0 comments:

www.NadhirahAhmad.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...