Friday, January 29, 2010

Tears of Sadness


Baru je sudah menangis. Maybe to some people, it's a stupid reason for me to cry. But, I couldn't hold my tears anymore. Bukan sebab aku kalah semi final. Tak kisah. Sebab group BEN yang satu lagi, boleh masuk final. Balik dari UDM tadi, tengok kolam air kering. Terus nangis. Baru je beli 3 ekor ikan baru. Tambah 3 yang memang dah montel2 dan besar yang dalam kolam. Tengok2 mati. Sebab pekerja cuai. Once again!! hari tu dah beribu rugi sebab pekerja cuai, puluh2 ekor mati. Yang semuanya montel2. Tinggal 3 ekor je, tapi mati tadi.

Rasa tak tahan sangat. Sebab 3 ikan2 tu dah terselamat masa tragedi air kering hari tu. Tapi, akhirnya mati juga.

Sudah nangis tu, nampak jam Bonia saya. Yang hilang dua hari.

Allah is so Powerful. He can just make things go and come whenever He wants. Although, the watch cheer myself up. But, losing my fishes do really make me sad..

Yang montel2 tu, saya jaga dari kecil. Bila dah montel, mati cam tu je. Beli yang lain nanti, rase nak letak dalam akuarium je.. Tak ada masalah macam ni lagi. Tapi ikan yang dalam akuarium tu, nak letak kat mana pula?

2 comments:

Auni Najwa said...

its really sad when our pets die. those fish don't deserve to die like that

Nadhirah Ahmad said...

do u have the same exprience? frankly, i felt like yelling to the abg pekerja.

www.NadhirahAhmad.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...