Thursday, July 16, 2009

UDM Convocation

Hari ni Konvokesyen budak-budak tesl. Mula-mula ingat tak nak pergi. Lepas tu, kawan ajak. Tapi masih duk fikir. Kebetulan kena beli buku. Kelas ahad ni dah. Pergi la UDM Book Garden untuk membeli. Nasib baik ada lagi. The last one. Punya la cari buku tu, rupa2 nya dia pamer kat kaunter. Aihhh... Harga rm16. Okey la. Murah dari buku novel harry potter.

Lepas tu jalan2 kat dewan. Tengok apa yang ada. Hari last konvo. Jadi, hari last untuk tengok2. Bila orang dah keluar, tengok kawan2 masing2 happy dan ceria. Congratulations to all of you! Come sungguh sorang2. Sah memang baju baru. Lambat lagi nak merasa konvo. Belajar pun baru 2 semester. Chayo2!

Ada memorable scene. Tapi tak nak tulis. Hahahaha.

Btw, Congrats to UDM. Konvo jugak akhirnya..

2 comments:

izan said...

yg ni ke mu kate malu kat fb tu?
cite ah ke aku..
aku free leni.
hehe

Nadhirah Ahmad said...

hahahha
nanti ak cte

gosip e. hahaha

www.NadhirahAhmad.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...