Thursday, July 30, 2009

Adakah ini H1N1?

Menghidapi demam. Tapi kemuncaknya kelmarin. Panas giler2 badan. letak kain basah, zuuppp sekejap je kering kain tu. Takut jugak la simptom-simpton H1N1. Maka kelmarin pergi klinik. Tapi klinik yang biasa pergi, tutup. Pergi klinik satu lagi. Doktor cakap demam biasa. Hurm. Mula2 rasa glad la.

Hari ni panas skit2 je. Turun skit. Naik skit. Tapi tak sepanas kelmarin. Ada briefing pasal H1N1 tadi. simptom demam lebih 38C dan batuk. Ha! Simptom menepati dengan badan aku. Tapi semalam doktor cakap demam biasa. Aihh.. Tapi semalam doktor tu tak ambil pun sampel apa2 nak uji sama ada bebas dari virus H1N1.

Bimbang2. Dahla sakit bagai nak mati otot perut bila batuk. Sampai kalau boleh, rela minum air paip daripada batuk. Camne erk. Gawat2...

p/s: virus tidak akan berjangkit melalui pembacaan blog. usah bimbang

6 comments:

Muhammad Anas bin Kamarudin said...

banyak baca quran... padanya ada syeefa iA... tak ingat which verses though... lagi satu.. selawat sheefa.. tau kan?...

Nadhirah Ahmad said...

yup.. tq anas

wawa said...

cek kat hosp kjaan tros laa..klinik biase mmg sll kate dmm biase

Nadhirah Ahmad said...

tp ak ok doh e. kne cek gop ke wawa. kam meksi kate ak gile lop. ak dohla anti meksi dr djoh satu ag

lukpi said...

syafakillah
bykkn mnum air suam

Nadhirah Ahmad said...

dh ok dh lutpi. tgk stil air suam is a good thing utk amalkn

www.NadhirahAhmad.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...